slodycze biedronka

Będą jeszcze podzielić koszt z wami, albo pokryć całą ustawę, jeśli piszesz tyle z nimi.

Są to tylko niektóre z taktyk, że mam z powodzeniem stosowane do budowania relacji z lokalnymi partnerami joint venture.

Pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić, to brainstorm różne strategie i taktyki, które się z nimi. Nie mogło i powinno być wiele taktyki dla każdej strategii myśleć.

Śledzenie różnych kanałów marketingowych

Więc jesteś gotowy, aby rozpocząć wprowadzanie pewnych strategii i taktyki na miejsce. Oto, co trzeba zrobić.

Zawsze używam Microsoft Excel do śledzenia kanałów marketingowych. Jeżeli znasz Excela, to jest bardzo proste do zbudowania szablonu. Jeśli nie są wygodne z Excela, to podać link na końcu tego artykułu, który można pobrać ten, który używam i wykorzystywany przez ponad 5 lat.

Oto zrzut ekranu jak to wygląda. To tylko prosta forma jedną stronę, ale to jest naprawdę potężny.

Kanały marketingowe i Marketing niszowy

Co chcesz, aby pamiętać o marketingu jest to, że zdecydujesz się na niszy, myśleć o strategii i taktyki, aby dostać się przed tym niszowych. Nie mam zamiaru iść do wielu szczegółach tutaj o niszowych obrotu, ale wystarczy powiedzieć, że jeśli myślisz o tym, jak sprzedawać większość doradców swoją działalność, używają podejścia broni strzał przyciągnąć każdego. Chociaż nie ma nic złego w tym na powierzchni, to znaczy, że to ma sens, aby porozmawiać z którymi nigdy nie można, jeśli mówisz do każdego z sektorów największych producentów, to pokaże czas i ponownie skupić się na niszy i być najlepsze, co można z danej niszy.

Kiedy po raz pierwszy zrozumiał tę koncepcję, to wyjaśniono mi w następujący sposób.

Pomyśl o działaniach marketingowych, takich jak stół. Jeśli twój cel niszowych reprezentuje blat, taktyka ich podejścia są nogi. Chcesz mieć 6 lub 7 nogi biegną do góry, bo to jeden zostaje znokautowany, trzeba jeszcze wiele takich, które przeniesie Cię do góry.

Artykuł dzięki: